Jump to content
Sign in to follow this  
ykp

Гайд для новачків! Читаємо!

Recommended Posts

З чого почати?
Почати слід з вибору сервера, рейтингів і хронік. Серверів зараз, як грязюки,
Особисто моя думка була і поки що залишається однією - хроніки Інтерлюду. як найзбалансованіші, рейти від х1 до х15, як найоптимальніші для гравців з різними напрямками гри
Відразу хочу відзначити, що подальші свої висновки я робитиму з логіки серверів Ітерлюда на рейтах х7 (щоб не піднімався безглуздий флуд на тупі теми). Крім того, я не відношу себе до мега-нагинаторів, а тому деякі аспекти залишаться неосвітленими.


Ким грати?


Тут складно зробити вибір, якщо не знати взагалі всі раси та класи, а крім того, ступінь крутості та потреби певного класу безпосередньо залежить від сервера. Крім того, якщо вас кілька, то немає сенсу створювати однакових персонажів, а тим більше плодити купу однакових баферів, - потрібно заздалегідь обговорювати хто і ким гратиме.


Більш детально про раси та класи раджу почитати ось тут. Там інформації багато, але вона дуже розумна, вибрати собі основного персонажа можна без сторонніх порад навіть


Як особисто я бачу вибір персонажів приблизно так (з урахуванням того, що вас двоє-троє і ви хочете створити клан для себе та своїх потреб):


1. Гном-крафтер (соски, речі, пухи, кристали - це все крафтить саме він!)


2. Гном-спойлер (для видобутку рецептів, шматків та ресурсів, з яких крафтить перший гном)


3. Бафери. а саме: ПП, СЄ, ЕЕ, БД – це бажаний мінімум, щоб завжди бути під бафом і не клянчити в чаті у лівих баферів (бафи за бабло). Окрім них ще є СВС, Овер, Котовод, але вже від можливостей і потреб.


4. Основний персонаж, він же основа - ось тут вибір великий як ніколи. але про це трохи нижче.


Основний персонаж (основа)


Відразу скажу, що основа не обов'язково має бути строго одна, все ж таки маги та воїни принципово різні класи, а тому в кожному з них може бути своя основа.


З магів особисто я вибрав СХ - б'є сильно, скилів багато, виглядає приємно ( 🙂 ), дуже хороші некри - з їхніми суммонами можна гойдатися швидко та різноманітно. СС - теж сильний маг приємної зовнішності! Трійка таких магів у паті – дуже сильний ансамбль під бафом!


З воїнів вибрати трохи складніше, бо кожен добрий за своїм. Є класи з дуже великою шкодою (причому як поблизу, так і здалеку), але по одному мобу, є ті, хто піком б'є весь натовп, є ті, хто здатний тримати на собі удари мобів дуже довго без наслідків для здоров'я, і що найголовніше, вони всі ПОТРІБНІ!


Коротко про тих, хто потрібний у клані як основа, але ніяк не як друге вікно (!):


Дестр - походи на РБ без нього рідкісні, може бити мечем і списом, потрібен у катах і не тільки


Дагер – робить ключі, відкриває бокси, може пройти туди, куди не дійти без кровопролиття


Лукар - сильна шкода з відстані, яку моб ніколи не пробіжить живим


Пікар - для кача баферів і себе, плюс незамінний вибивач квестових та евентівських ітемів, а також каменів у катах


Танк - потрібен у паті на гойдалці і на РБ, тому що може тримати на собі мобів без небезпеки для здоров'я


Інформація дуже загальна, кожен однаково вибере собі сам, але теоретично виходить приблизно так.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×